Hiina jätkab kübersõja kampaaniat, häkkib väljaannet The New York Times

Hiina sõjavägi, istub paljude arvutite juures. Nad võivad olla häkkerid või mitte.

Hiina on jällegi lääne küpsisepurgis käega kinni jäänud. Seekord näib, et Hiina sõjavägi on häkkinud ajalehte The New York Times kui kättemaksu pärast The Timesi avaldatud hukkamõistvat lugu Hiina esilinastuse Wen Jiabao kohta. See tuleneb Hiina häkkimisest Silicon Valleys 2010. aastal ning “sadadel” teistel organisatsioonidel ja sõjalistel töövõtjatel viimase paari aasta jooksul.



Häkkimine, mis viis The Timesi võrgu täielik sissetung ja arvukad e-posti kontod, mis algas juba septembris, kui David Barboza oli lõpetamas lugu Wen Jiabao sugulastest, kes kogusid korrumpeerunud äritehingute kaudu miljardeid dollareid. Häkkerid seadsid The Timesi võrku kolm tagaukse, kasutades kõige tõenäolisemalt odepüüki (pahavaraga koormatud e-post, mis on spetsiaalselt suunatud teatud kasutajatele, et maksimeerida selle avamise võimalust). Siit tuvastasid häkkerid domeenikontrolleri, haarasid iga kasutaja konto nime ja parooli räsi, purustasid räsid ja said seejärel täieliku juurdepääsu peaaegu kõigele The Timesi võrgus.

New York Timesi kontor. New Yorgis.Huvitava kõrvalena kasutab The Times Symanteci viirusetõrjetarkvara - kuid kolme kuu jooksul tuvastas Symantec edukalt vaid ühe pahavarade osa häkkerite installitud 45st. The Timesi poolt häkkerite väljajuurimiseks palgatud turvafirma Mandiant ütleb, et pahavara oli selle töö jaoks kohandatud ja tõenäoliselt ei suutnud Symantec seda tuvastada.



Õnneks näib, et häkkerid olid huvitatud ainult sellega seotud teabest Wen Jiabao lugu - täpsemalt Barbozale teavet edastanud inimeste nimed. 'Nad oleksid võinud meie süsteemides laastamistööd teha,' ütleb The Timesi infojuht Marc Frons. 'Kuid see ei olnud see, mida nad taga olid.' The Times ütleb, et mingil moel pole „mingeid tõendeid selle kohta, et meie Wenite perekonda käsitlevate artiklite aruannetest oleks juurdepääsetud, alla laaditud või kopeeritud tundlikele e-kirjadele või failidele”. Samuti ei varastatud ühtegi kliendiandmeid. Tundub, et The Times pääses üsna vigastusteta, kui pisut alandada.



Hiina suur tulemüürHiina eitab igasugust seotust, öeldes, et 'Hiina seadused keelavad selgelt häkkimisrünnakud' ja 'küberrünnakud on rahvusvahelise ja anonüümse olemusega; sellistes tingimustes on Hiina sõjaväe süüdistamine veebi kaudu rünnakute korraldamises ilma ümberlükkamatute tõenditeta ebaprofessionaalne ja alusetu. ' Mandiant nõuab, et rünnak oleks kooskõlas „A.P.T. Number 12, ”häkkerite rühm, mille Mandiant, AT&T ja FBI on varem Hiina ülikoolidesse jälitanud. Ilma mingisuguse paberirajata on loomulikult võimatu kinnitada, et Hiina valitsus käskis häkkeritel NYT-d rünnata.

Siinkohal näib küll “riikidevaheline ja anonüümne” või mitte, aga üsna kindel, et Hiina - rahvusena - tegeleb kübersõjaga läänega või nendega, kes üritavad vaidlustada selle juhtkonna eksimatust. Turvafirmade teateid Hiina küberrünnakutest saadi pidevalt 2000. aastate keskpaigast ja need järgivad peaaegu alati ajalehtede ekspositsioone või sihtmärkide teisitimõtlejaid või aktiviste. Pidage meeles, et see on rahvas, kus sõna- ja ajakirjandusvabadust tegelikult ei eksisteeri ning kus infovoogu kontrollitakse rangelt Suur tulemüür ja muud valitsuse volitatud vahendid.

Hiina tööstusspionaaž Silicon Valleys ja teistes intellektuaalomandirikastes lääne ettevõtetes on ilmselgelt erinevas suunas, kuid silmas pidades lõpuks sama eesmärki: Hiina ülemvõimu.



Copyright © Kõik Õigused Kaitstud | 2007es.com